Zákaznická podpora

Potřebujete se na něco zeptat, nebo s něčím poradit? Zákaznická podpora je pro vás k dispozici každý pracovní den od 9:00 do 17:00. Na Vaši zprávu odpovíme do 24 hodin.

Zajímá vás, kde se zásilka nachází?

Zásilky se odesílají ze skladů v Asii a proto jejich doručení trvá déle, než doprava po České republice. Pokud od objednání neuběhlo 30 pracovních dnů, prosím vyčkejte na doručení objednaného zboží. Pokud bylo zboží objednáné před delší dobou, prosím kontaktujte naši zákaznickou podporu.

 

Doprava

Kde se nachází moje zásilka?

Pokud vám přišel e-mail o odeslání zásilky, tak je vaše objednávka na cestě k vám. Obvyklá doba doručení je 5 až 30 pracovních dnů. Pokud uplynula doba doba 30 pracovních dnů od odeslání zásilky a balík vám stále nedošel, kontaktujte zákaznickou podporu.

Jak dlouho bude trvat, než mi zásilka přijde?

Obvyklá doba doručení zásilky je 5 až 30 pracovních dnů. Doručovací doba je delší, jelikož je zboží zasíláno ze skladů v zahraničí. Díky tomu můžeme poskytovat nízké velkoobchodní ceny a dopravu zdarma.

Kdo mi zásilku doručí?

Zásilka vám bude doručena Českou poštou. Balík vám bude doručen do ruky. Pokud nebudete v době doručování zastiženi, tak vám pošta zanechá výzvu k vyzvednutí zásilky na místní pobočce. Pokud se jedná o menší zásilku, tak je možné, že ji doručovatel(ka) dá do poštovní schránky.

Přišla mi pouze část objednávky. Co mám dělat?

Pokud objednáváte více druhů zboží, je možné, že vám bude doručeno z několika různých skladů. Každá část objednávky tak může dorazit v jinou dobu. Neobávejte se tedy, že by vám zbytek objednávky nebyl doručen, je na cestě.

Co mám dělat, pokud zásilka nedorazila?

Pokud vám zásilka nebyla doručena a již uběhla doba 30 pracovních dnů od odeslání zásilky, kontaktujte naši zákaznikou podporu. Pokud tato doba ještě neuběhla, zboží je stále na cestě.

Produkty

Kde naleznu tabulku velikostí?

Tabulka velikostí je v popisku každého produktu pod fotkami.

Co když mi zakoupený produkt nebude sedět?

Pokud se vám zakoupený produkt nebude líbit nebo vám nebude vyhovovat velikost, máte nárok na reklamaci. Pro správné vyřízení reklamace postupujte dle Reklamačního řádu. Zde nalezenete všechny potřebné informace.

Do kdy můžu odstoupit od smlouvy?

Odstoupení od smlouvy je možné v prodloužené lhůtě až do 30 dnů od doručení zásilky.

Platba

Nemám možnost platby kartou nebo převodem. Co mám dělat?

Pokud nemáte možnost platit platební kartou nebo bankovním převodem, tak můžete zvolit platbu složenkou. Pro objednání vyberte platbu bankovním převodem. Na e-mail vám příjdou detaily našeho bankovního účtu. Nyní již stačí vyplnit složenku a proplatit ji na pobočce České pošty.

Mohu za zboží zaplatit dobírkou?

Ne. Platba dobírkou u nás není z technických důvodů možná. Platit za zboží můžete platební kartou nebo bankovním převodem. Balíčky odesíláme ihned po obdržení vaší platby. Pokud nemáte platební kartu ani bankovní účet, můžete platit složenkou na pobočce České pošty.

Máte stále otázky?

Pokud jsme stále nezodpověděli vaše dotazy, můžete nás kontaktovat na níže uvedených údajích a my se vám budeme co nejdříve věnovat.