Často kladené dotazy

Doprava

Kdy odesíláte balíčky?
Zboží je vždy odeslané do 24 hodin od přijetí platby od zákazníka.

Kdy příjde můj balíček. Jaká je dodací lhůta?
Doba dodání se u všech produktů liší. Jelikož je zboží od dodavatelů, nejsme schopni ji přesně na den určit. Váš balíček by ale měl vždy dorazit v rozmezí 5 – 40 dní od uhrazení objednávky. Tato doba dodání je v 99% případech dodržena. Dodavatel si dále vyhrazuje možnost na výjimky.

Čekat takto dlouho na své zboží nemusí být pro každého příjemné. Plně si to uvědomujeme a právě proto se doba dodání kompenzuje dopravou zdarma a levnou cenou produktu. Pokud si počkáte, budete mít zboží, které v Čechách nenajdete.

Kde se nachází moje zásilka?
Pokud vám přišel e-mail o odeslání zásilky, tak je vaše objednávka na cestě k vám. Obvyklá doba doručení je 5 až 30 pracovních dnů. Pokud tato doba uplynula a balík vám stále nedošel, kontaktujte zákaznickou podporu.

Přišel mi pouze jeden balíček. Proč mi nepřišla celá objednávka najednou?
Pokud si objednáte více zboží z internetového obchodu UrbanTrend.cz, tak je zde pravděpodobnost, že jednotlivé položky Vaší objednávky budou doručeny od různých dodavatelů. Toto je důvod, proč chodí balíčky postupně.

Odkud zboží posíláte?
Máme různé dodavatele po celém světě. Právě proto se liší doba dodání, i balení jednotlivých produktů i to, že balíčky nechodí dohromady, ale zvlášť. Díky skladům v zahraničí můžeme poskytovat nízké velkoobchodní ceny a dopravu zdarma.

Jaký kurýr mi balíček doručí?
My důvěřujeme České poště a dopravci DHL. Balíčky doručuje přímo na adresu, případně je uloží ve své úschovně a dá vám pokyn k vyzvednutí. Minimální doba úschovy balíčku je 14dní, tu ale ve většině případů prodlužují na 1 měsíc.

Platba

Nemám možnost platby kartou nebo převodem. Co mám dělat?
Pokud nemáte možnost platit platební kartou nebo bankovním převodem, tak můžete zvolit platbu složenkou. Pro objednání vyberte platbu bankovním převodem. Na e-mail vám příjdou detaily našeho bankovního účtu. Nyní již stačí vyplnit složenku a proplatit ji na pobočce České pošty.

Odeslal/a jsem platbu, ale nepřišlo mi potvrzení o přijetí platby.
K párování plateb používáme účetní systém, který přijatou platbu z internetového bankovnictví páruje podle variabilního symbolu (VS) který představuje číslo objednávky.

Občas se ale stane, že zákazníci omylem napíší do variabilního symbolu chybné číslo a k párování nedojde. Občas se také stane, že i přes to, že variabilní symbol je shodný, ale náš systém to stejně nedokáže napárovat.

Pro tyto případy procházíme internetové bankovnictví a platby párujeme ručně jednou za dva dny. 

Zaplatil/a jsem a přišla mi upomínka, abych zaplatil/a znovu.
Zaplatil/a jste za zboží, platba nám dorazila na bankovní účet, ale náš účetní systém to ještě nestihl spárovat s našim webovým řešením e-shopu.

Bohužel ale náš systém nedostal informaci o přijaté platbě a automaticky odeslal upomínku s žádostí o zaplacení. Pokud jste platili, upomínky ignorujete a předem se omlouváme, pokud vám dorazí i přes to, že jste platili.

Náš systém je totiž nedokázal napárovat a proto se upomínka odeslala. Všechny platby procházíme ručně a ručně je párujeme.

Posíláte zboží na dobírku?
Dobírka je komplikovaná věc, kterou jsme museli zrušit. Důvody jsou velice jednoduché. Opakovaně se stávalo, že jsme zaplatili za zboží našim dodavatelům, balíček byl poslán a doručen na adresu a nikdy nezastihnul svého majitele – protože si to rozmyslel. Nám vznikaly veliké škody. Budeme rádi, když objednávky udělané na našem internetovém obchodu, budou vždy uvážené a pro spokojenost obou stran.

Možnosti platby jsou převod na účet a platba kartou. Balíčky odesíláme ihned po obdrženívaší platby. Při platbě převodem nesmíte zapomenou uvést přesnou částku, VS (číslo objednávky) a do poznámky vaše jméno.